środa, 31 grudnia 2014

A Ty, Roczku miły,
tak szybko umykasz.
Wiosna, lato, jesień, zima.
Czasu nie zatrzymasz.

A Ty, Roczku miły,
masz czwóreczkę dzieci.
Wiosna, lato, jesień, zima.
Jak ten czas szybciutko leci.

Twoja córka Wiosna
jest taka radosna.
Przynosi zieleń,
daje nam nadzieję.

Lato, syn bogaty
ma słońce i kwiaty.
Nad morze zaprasza,
góry chce pokazać.

Jesień jest kapryśna,
raz piękna i złota.
To znów deszczem nas wita
cała mgłą spowita.

Zima mrozi nieco,
słońce ją ogrzewa.
Iskrami strzelają
sopelki na drzewach.

Mijasz Roczku miły
miesiąc za miesiącem.
Zatrzymaj się latem,
ciesz się pięknym słońcem.

Jesteś Roczku miły
z nami dzionków wiele.
Zatrzymaj się czasem.
Odpocznij... w niedzielę.

No i znowu powitamy Nowy Rok. Straaasznie szybko zleciało. Znowu będziemy robić podsumowania Starego Roku i snuć plany na nadchodzący 2015 rok. Ja tym razem nic nie będę planować. Zobaczę, jak się będzie układało bez planowania.
Tymczasem pokażę Wam lampiony, którymi udekoruję stół do kolacji sylwestrowej.


Ten niebieski lampion ślicznie wygląda podświetlony.


Jak bal, to oczywiście biżuteria sutaszowa, makramowa i ze sznurka. Na początek kilka pierścionków.

Zrobiłam pierścioneczki z drucika jubilerskiego i koralików.


Do eleganckiego żakietu pasują broszki sutaszowe.


Przeglądając swoją biżuterię, znalazłam pierwszy wisior sutaszowy, który zrobiłam, ucząc się. Chyba już go Wam pokazywalam.


Przerobiłam go i teraz wygląda tak.


Wykorzystałam kaboszon, a resztę obszyłam zupełnie inaczej. Teraz podoba mi się bardziej.
Lubię nosić makramowe bransoletki.


Zwykły sznurek też pasuje do zrobienia biżuterii, np. bransoletki.


Brakuje czegoś jeszcze? Aha! Kolczyki!

W mijającym roku robiłam sporo biżuterii, zajmowałam się decoupagem i próbowałam wykorzystywać stare rzeczy do robienia nowych. Bardzo lubię zajmować sie rękodziełem i myślę, że nadal będę to robić.

Życzę Wam, Kochani, żeby ten nadchodzący Nowy Rok przyniósł ze sobą same sukcesy! Żeby kłopoty Was omijały, a wszelkie choróbska nie miały do Was dostępu!

Do siego roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz