piątek, 8 lipca 2016

Witajcie!
Zacznę od tego, że do biało-czerwonego kompletu zrobiłam broszkę. Niktórzy z Was widzieli ją już na FB.
Mój znajomy powiedział, że zrobiłam zestaw dla kibicki. No cóż, może się komuś przyda. Przecież kibicujemy też siatkarzom, koszykarzom i innym naszym sportowcom.
Nareszcie mam trochę wolnego i wyjeżdżam w plener. Połączę przyjemne z pożytecznym. Będę odpoczywać i troszkę pracować, a co powstanie napewno Wam pokażę. Tymczasem zobaczcie moje nowe dłubaninki.
Moje lampiony mają coraz większe wzięcie i baaardzo się podobają. Zrobiłam dwa na specjalne zamówienie.
Druga strona jest na specjalną okazję.
I jeszcze jeden.
Zrobiłam też czarno-niebieski komplecik.
Bransoletkę, klipsy i wisiorek.
To tyle. Zaczynam spełniać swoje marzenie, a jak wszystko się uda to Wam opowiem.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz