wtorek, 26 lipca 2016

Witajcie!
Lubię odwiedzać miejsca, które warto zobaczyć. W Kościerzynie jest Muzeum Akordeonu, Ziemi Kościerzyńskiej i Kolejowe.
Akordeony zachwyciły mnie swoimi kunsztownymi ozdobami.
W Muzeum Ziemi Kościerzyńskiej spodobały mi się takie detale:
A w Muzeum Kolejnictwa łza zakręciła się w oku. Przecież takie lokomotywy, jakie tam stoją, często wozily mnie na obozy harcerskie.
Byłam też w Muzeum Hymnu Narodowego.
Oczywiście nie tylko zwiedzałam, ale też razem z moim mężem zbierałam grzyby:
I największy prawdziwek, który zmieścił się w litrowy słoik.
Na Kaszubach niektóre nazwy miejscowości są w dwóch językach. Po kaszubsku i po polsku.
Nadszedł dzień wyjazdu - pakowanie i w drogę.

Jeszcze odwiedzilismy zamek krzyżacki w Bytowie.
To już był ostatni przystanek w czasie naszych wakacyjnych wędrówek. Należało ruszyć do domu.
Towarzyszył nam widok z samochodu.

A w domu nasz kot powitał nas, pakując się do koszyka, który przywieżliśmy.
No i koniec "nicnierobienia", czyli odpoczynku i leniuchowania. Oczywiście trochę koralikowałam i, jak wszystko pokończę, to Wam pokażę.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz