poniedziałek, 2 grudnia 2013

Wywiad

Witajcie!
Pochwaliłam się, że dostałam nagrodę w konkursie. Z tej okazji przeprowadzono ze mną wywiad, wyświetlony w TV TOYA. Rozmowa odbyła się u mnie w domu, przedstawiona była w piątek 29.11.2013 r. w programie Pani Moniki Czerskiej "Teraz Panie".
Opowiedziałam, czym się zajmuję i co ozdabiam metodą decoupage.
Zobaczcie sami:



W piątek robiłam za "gwiazdę", a w niedzielę robiłam bombki. Chciałabym mieć teraz więcej czasu i robić, robić, robić! ozdoby na choinkę. No cóż, doby nie da się rozciągnąć, a szkoda.


To jest bombeczka styropianowa, w której wykorzystałam pastę strukturalną, tzw. śnieg. Bardzo efektownie to wygląda. Następna bombka jest ozdobiona w środku kuli, na przegródce, a przedstawia stajenkę.


Pokażę wam jeszcze małe bombeczki ozdobione kwiatkiem w środku, też na przegródce.



I jeszcze bombeczki:


A w przerwie między jedną bombką, a drugą, zrobiłam pudełeczko na bransoletkę dla mojej bratowej:


Oj, kocham ten okres przedświąteczny. Świeci się u mnie wszystko, łącznie z moim kotkiem ;)

Pozdrawiam odwiedzających i czytających!

3 komentarze: