niedziela, 15 grudnia 2013

Jarmarkowo

Jarmark, jarmark i... po jarmarku. Nawet nie było tak strasznie zimno. Bardzo się bałam, że zmarzniemy i zwiniemy się przed końcem imrezy, ale byliśmy do końca. Jak zwykle było gwarno i wesoło. Na stoiskach królowaly bomki, stroiki i różne ozdoby na choinkę.
Tak wyglądało moje stoisko w południe, a pięknie oświetlone było wieczorem:
Była choinka ubierana ozdobami, które zrobiły dzieci, ale też wystawcy powiesili nań swoje bombki i ozdoby.
Ta biała kulka, którą widać wśród łańcuchów, to moja bombeczka.
Żeby rozgrzać ręce, zrobiłam kilka bransoletek. Najbardziej podobają mi się dwie - srebrna i złota.
Zdjęcia zrobiłam od razu na jarmarku, więc wybaczcie, że nie są w pięknej scenerii ;)
Ta czarno, złoto, srebrna też jest niczego sobie.

To tyle wiadomości jarmarkowych. Następne jarmarki będą w nadchodzącym nowym roku. Będę czekać z niecierpliwością.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz