niedziela, 23 października 2016

Witajcie!

Wieczory sprzyjają robótkom, a ja dostałam zamówienie na trzy lampiony zrobione metodą decoupage. Dwa z bratkami i jeden z lawendą.
Jak widzicie, są z bratkami, ale się różnią. Nie lubię robić jednakowych (no chyba, że jest takie życzenie), lubię, jak się nie powtarzają.
Zobaczcie, jak wygląda lampion podświetlony.
Jeszcze lampion z lawendą.
Bardzo się cieszę, że mam sporo zamówień na takie lampiony, a te lecą za ocean.
Ostatnio naszło mnie na jesienne koralikowanie i zrobiłam komlet obszywając "piasek pustyni" brązowymi i złotymi koralikami. Kolczyki i pierscionek:
Bransoletka:
Naszyjnik:
Cały komplet wygląda tak:
Nadal obszywam bursztyny i zrobiłam sobie skromny wisior z kolczykami i bransoletką.
Zobaczcie, jak wyglądają z bliska.
Kolczyki troszkę różnią się bursztynami, bo nie szlifowałam ich tylko zostawiłam takie naturalne. Już wkrótce pokażę Wam jesienny bursztyn.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz