wtorek, 14 lipca 2015

Witajcie!
Pogoda sprzyja spacerom, więc wybraliśmy się na spacer do rezerwatu kormoranów. Na wysokich, suchych drzewach ptaki mają swoje gniazda.

Widok jest niesamowity. Spotkaliśmy też kormorana spacerującego po trawie, w ogóle się nas nie bał!
Kormorany to naprawdę śliczne ptaki.
Na plaży w Jantarze były mistrzostwa w poławianiu bursztynów. Ja brałam udział jako widz. Wolałam poleżeć na cieplutkim piaseczku i się opalać. Opowiadałam Wam, że jest tu bardzo dużo muszelek, a po deszczu to już w ogóle jest ich mnóstwo!
Trochę ich nazbierałam i wykorzystam w biżuterii albo decoupage'u. Och, morze, morze, jak ja Cię lubię! Jesteś takie nie przewidywalne! Raz spokojne, to znów wzburzone.
Jak zimą będę miała dość ponurych dni, to spojrzę sobie na te zdjęcia i poprawię sobie humor. Zrobię biżuterię z zebranych darów morza i będę czekać na kolejne lato... Tymczasem bursztyn w sutaszu:
Pozdrawiam wakacyjnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz