poniedziałek, 1 stycznia 2018

Witam Was w pierwszym dniu Nowego Roku.
Czas na podsumowania i nowe postanowienia. W ciągu minionego roku powstało sporo nowych projektów. Zrobiłam komplety do ślubu.
W czasie wakacji nauczyłam się robić bransoletki na krośnie. Tak wygląda pierwsza,
a potem się rozkręciłam.

Brałam udział w konkursach koralikowych.
Naszyjnik z papugą ukazał się w piśmie koralikowym "Beading".
Robiłam kolczyki, branoletki i komplety.
Bardzo dużo radości dają mi projekty robione na zamówienie, a najlepszą zapłatą jest zadowolenie osoby, dla której robię.
Teraz czas na nowe wyzwania i pomysły. Nauka nowych technik i sposobów szycia koralików.
Już zaczęłam nowy komplecik i jak skończę to Wam pokażę.
Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Spełniajcie swoje marzenia, realizujcie plany. Bądźcie szczęśliwi.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz