niedziela, 21 września 2014

Kolory jesieni

No i mamy jesień. Będzie złota i ciepła, albo będzie lało i będzie zimno. Na razie cieszmy się, że jest piękna złota, a na pluchę mam swoje sposoby. Zrobiłam wisiory sutaszowe i tę moją mini kolekcję nazwałam "kolory jesieni":
W środku tego wisiora jest szkło wyszlifowane w morzu. Takie szkiełka przywiózł mi syn z wakacji.
Barwy ziemi ukryte w bluszczu :)
A może tak lepiej? We wrzosie...?
Na pożegnanie lata - malowane korale.
I sposób na jeszcze odrobinę lata:

Na powitanie jesieni taka myśl wierszowana:

Jesień

Ten nastrój łagodnego smutku.
Za oknem deszcz i wiatr.
Z radia płynie cichutko muzyka, 
a my siedzimy przytuleni,
rozgrzani biciem naszych serc.
Złoto, czerwień i fiolety.
Migają kolorami płomyki świec.
Nastrój rzewnej zadumy.
Dzban kolorowych liści.
Chryzantemy w wazonie.
Róże bardzo czerwone.
Ciepło, którym nasze serce bije.
Kolorowy płomień jesiennej melancholii.

I proszę, jaka nostalgia mnie wzięła... 
A wracając do kolorów jesieni, to jeszcze ostatni wisior z kolekcji, choć myślę, że ma bardzo letnie kolory:
Jesień przywitała nas dzisiaj deszczem i "Piknik żeglarski" na Stawach Stefańskiego był bardzo mokry. Niestety, wystraszyło to wielu chętnych do zabawy. Mi ten deszcz nie zepsuł nastroju i chęci do zrealizowania nowych pomysłów.
Wiecie co?
Jesień też może być fajna :)

Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz