niedziela, 25 maja 2014

Balkonowo

Witajcie, witajcie!!!
Jak wiecie, był dzisiaj "Pchli targ" na Księżym Młynie i oczywiście jak zwykle klimat oraz nastrój były wspaniałe.
Jarmarki wiosenne i letnie to dla mnie sama przyjemność i mam nadzieję, że czasami i Wy zaglądacie na Księży Młyn, a już niedługo będzie tam pięknie.

Ja tu gadu-gadu, a Wy pewnie jesteście ciekawi, jak mi idzie urządzanie balkonu. Otóż jest coraz ładniejszy.
Takie mini oczko wodne jest też już gotowe, a kwiatki zaczynają kwitnąć i, jak będzie lato, to przyjemnie będzie posiedzieć i odpocząć. Zobaczcie:
Jeszcze muszę pomalować parapet i cudnie będzie usiąść i szyć sutasz albo opisywać, co porabiam w wolnym czasie. Zobaczcie, jaką zrobiłam biżuterię:
No, to juz chyba wszystko Wam pokazałam, a jak mój balkon zakwitnie, to też Wam pokażę.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz