piątek, 18 stycznia 2019

Biała róża


Witajcie w Nowym Roku!
Nowy Rok zawsze kojarzy się z nowymi postanowieniami, obietnicami i wyzwaniami. Ja nic nie będę obiecywać i planować bo nigdy nie udaje mi się  realizacja owych postanowień. Natomiast wyzwania bardzo lubię i właśnie pierwsze w tym roku zrealizowałam.

 http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2019/01/wyzwanie-styczniowe-totalna-biel.html



Jest zima więc wyobraziłam sobie pięknie rozwiniętą różę obsypaną śniegiem, Widzieliście kiedyś kwiaty, które pokrył śnieg. Wyglądają bajkowo, taka tajemnica zaklęta w bieli. No właśnie, zauważyłam, że biel ma różne odcienie jest bielusieńka, lekko błyszcząca albo taka troszkę szara.
Swój naszyjnk zaczęłam od obszycia perłowego kaboszonu, a potem zrobiłam płatki róży i listeczki.

Tak wyglądały pierwsze próby jak połączyć poszczególane elementy. Bardzo lubię ten dreszczyk emocji, który mi towarzyszy podczas pracy nad projektem i ciekawość jaki będzie finał.
Zobaczcie jak wyglądają poszczególne elementy mojego różanego naszyjnika.


A tak wygląda w całości.


Podoba się ? Bo mi baaardzo. Już wiem kiedy i do jakiej sukienki go założę. Mam nadzieję, że wywoła efekt WOW!!!

Pozdrawiam!

2 komentarze: