niedziela, 4 czerwca 2017

Witajcie!
Wiosna sprzyja nowym pomysłom i projektom. Tym razem zrobiłam płaskie bransoletki. Nie dorobiłam sie jeszcze krosna, więc moje bransoletki uszyłam ściegiem peyote. W sumie jest  to całkiem prosty spsób.
Zobaczcie, jakie są wesołe i wiosenne.


Zrobiłam też jedną bransoletkę wizytową z turkusowym kaboszonem.
Najpierw obszyłam kaboszon, następnie zrobiłam bransoletkę ściegiem peyote i połączyłam razem.
Ostatnio poproszono mnie o zrobienie opaski na główkę dla dziewczynki do chrztu. Pomysł był taki, żeby była biało-różowa ze wstążeczki i zrobiłam takie dwie.
Zrobiłam i... wyhaftowałam jeszcze jedną. Obszyłam perełkowy kaboszon kryształkami i tęczowymi superduo. W takiej opasce mała dziewczynka wyglądała jak księżniczka.
Jest to jak narazie jednorazowy projekt, ale lubię nowe wyzwania, więc czekam na propozycje.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz