niedziela, 12 lutego 2017

Witajcie!
Muszę Wam powiedzieć, że moje nagrodzone wisiory zostały opublikowane w ostatnim piśmie "Beading".
Takie wyróżnienie bardzo mobilizuje do dalszej pracy i wykonywania nowych pomysłów. Myślę, że pamiętacie, iż jest to bursztyn otoczony liśćmi i biały dzwoneczek. Tak, tak, wiem, że na fb pochwaliłam się już dawno, ale "co się odwlecze, to nie uciecze". No właśnie, brak czasu spowodował, że dopiero teraz Wam o tym mówię. Robiłam nowe projekty z decoupage'u. Skrzyneczkę na prośbę Asi i chustecznik dla mojej mamy.
Na biżutki też miałam chęć i zrobiłam bransoletki i kolczyki.
Jak widzicie, przy czerwonej bransoletce i kremowych kolczykach są serduszka. Nie mogło ich zabraknąć, bo przecież zbliżają się Walentynki.
Na to Święto Zakochanych robię serducha w decoupage'u. Jak będą gotowe to Wam pokażę. Mam nadzieję, że zdążę zrobić. Na razie na apetyt dwa już gotowe.
Ciekawa jestem, czy Wam się podobają moje prace?
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz