środa, 11 maja 2016

Witajcie!
Szycie to nie tylko sukienki, bluzki, zabawki, torby i co tam jeszcze. To również szycie biżuterii. Można szyć biżuterię sutaszową i beading. To szycie koralików uspokaja mnie i wycisza, a jeszcze jest radość, że nikt takiej biżuterii nie ma.Już Wam o tym mówiłam? No tak, powtarzam się. Ale skoro już mówię o szyciu koralików to zobaczcie co nowego zrobiłam.
Wisior




Broszka

 Bransoletka


Pracochłonne, ale jaaaki efekt.


Naszło mnie na lampiony i zrobiłam taki z lawendą.

a tak wygląda kiedy w środku zapalona jest świeczka.

Pięknie prawda?

Teraz będę robić butelki, lampiony i wazoniki w decoupagu. Nie, nie przestanę szyć koralików, ale inne rękodziełko na wiosnę na pewno się przyda i odświeży wystrój pokoju. Oczywiście jak zrobię to Wam pokażę.

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz