niedziela, 29 czerwca 2014

Witajcie!
Nastroiłam się dzisiaj na Księży Młyn i oczywiście, jak w każdą ostatnią niedzielę, byłam na jarmarku. Była tam Pani Prezydent Agnieszka Nowak. Kupiła moje korale i oglądała moje wyroby.
Zdięcie zrobione przez "Pociąg do Łodzi" (http://www.facebook.com/pociag.do.lodzi).

Szykowałam się na jarmark i zrobiłam malowane korale.
Zrobiłam też bransoletkę sutasz i wszystkim na jarmarku się podobała.
Jeszcze malutka kasetka z motywem różanym 3D i spękaniami zrobionymi krakiem dwuskładnikowym:
I na koniec serduszko z aniołkiem:
To tyle o dzisiejszym jarmarku, który jak zwykle był baaaardzo miłym spotkaniem towarzyskim z niezapomnianymi wydarzeniami kulturalnymi. Pamiętajcie, następny jarmark już w ostatnią niedzielę lipca!

Pozdrawiam czytających i odwiedzających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz